Firma przyjazna Klientowi.

1 września 2020

udostępnij

PGE Obrót zapewnia energię ponad 5 milionom Klientów w całym kraju. Gwarantuje bezpieczeństwo i stabilność dostaw bazując na potencjale Grupy Kapitałowej PGE – jednej z największych grup energetycznych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Spółka stawia na partnerski dialog i niezawodną obsługę, zapewniając kompleksową realizację potrzeb energetycznych swoich Partnerów biznesowych. W swoich szeregach skupia doświadczonych ekspertów od lat działających na rynku energetycznym. Dzięki indywidualnemu podejściu i dopasowaniu oferty Spółki do specyfiki danego przedsiębiorstwa, Klienci PGE Obrót mają możliwość optymalizacji wydatków związanych z energią elektryczną i budowy oszczędności swojej firmy.

W swojej działalności PGE Obrót kieruje się troską o środowisko naturalne, dlatego Spółka zachęca Klientów do korzystania z eFaktury. PGE Obrót stawia również na rozwój kanałów zdalnych jak eBOK, obszarów e-commerce, automatyzację procesów sprzedażowych, rozliczeniowych i obsługowych.

Jako rzetelny i wiarygodny partner na rynku, PGE Obrót posiada certyfikat firmy działającej zgodnie z Dobrymi Praktykami Sprzedawców Energii Elektrycznej opracowanymi przez Towarzystwo Obrotu Energią (TOE). PGE Obrót od lat nagradzana jest godłem „Firma Przyjazna Klientowi”, co jest wyjątkowym sukcesem, ponieważ o tym, czy dana firma zasługuje na taką nagrodę, decydują tylko i wyłącznie Klienci.