OPEN FORUM HR
Jak będzie wyglądała rzeczywistość w firmach po pandemii? Co czeka właścicieli i działy HR w dużych i średnich przedsiębiorstwach? Jak zmieni się rynek pracownika? Które firmy zyskają w oczach pracowników? Jak skutecznie radzić sobie z wyzwaniami związanymi z dostosowaniem procedur bezpieczeństwa? Te i inne pytania, szczególnie dziś zadają sobie właściciele firm i dyrektorzy HR w każdym regionie Polski.
Dziś szczególnie potrzebna staje się dyskusja i wymiana doświadczeń i taką właśnie okazją do rozmów będzie OPEN FORUM HR, które obędzie się 13 maja. Z uwagi na panującą sytuację, odbędzie się ono w formule online, dzięki czemu będzie mogło w nim wziąć udział 100 profesjonalistów HR z Podkarpacia i innych regionów Polski.
Dyskusjom przewodził będzie szerszy temat wypracowany przez Dyrektorów i Managerów HR z dziewięciu dużych firm z Podkarpacia. Temat ”HR- gdzie tu WARTOŚĆ? Lokalne wyzwania. Profesjonalne rozwiązania”: nabiera dziś szerszego znaczenia.
Open Forum dla branży HR
Open Forum adresowane jest do szerokiego grona osób, które na co dzień stykają się z problemami i zagadnieniami HR w swoich firmach. Do Dyrektorów HR, HR Managerów, HR Biznes Partnerów, pracowników działów HR. Jest także skierowane do prezesów, właścicieli firm i członków zarządu.
Open Forum HR – wyjątkowa formuła i wyjątkowy temat
Wartością Open Forum jest specyfika jego przebiegu, opartego o metodę Open Space Technology. Wydarzenie nie ma agendy i listy prelegentów, ma tylko temat przewodni. To uczestnicy tworzą program proponując ważne dla nich tematy i dyskutując w małych grupach.
Temat przewodni wydarzenia stworzony został przez dyrektorów HR z dziewięciu firm na Podkarpaciu.: Śnieżka SA, ML System SA, Pratt&Whitney Poland; MB Aerospace; Geyer&Hosaja; LOT AMS; O-I Poland SA; Hutchinson Poland zakład w Dębicy oraz B&P Engineering.
Wypracowany temat przewodni nabiera dziś szczególnego znaczenia. Globalna sytuacja wymusza szukanie profesjonalnych rozwiązań, a lokalność zyskuje na znaczeniu. Już dziś mówi się o tym, że to szczególny czas sprawdzianu dla firm i komunikowanych przez nie wartości – zatem tematów do dyskusji na pewno nie braknie.
Open Forum odbędzie się za pośrednictwem aplikacji Zoom i będzie trwać 4 godziny, z dwiema przerwami. Dyskusja będzie moderowana. Wydarzenie jest płatne. Liczba miejsc ograniczona. Rejestracja do 12 maja poprzez stronę www.open-forum.pl
Program wydarzenia:
08:30 |
Rejestracja i support techniczny dla uczestników |
09:00 |
Otwarcie wydarzenia – Inga Safader-Powroźnik i Partnerzy |
09:10 |
Wprowadzenie do budowania relacji i merytoryki wydarzenia – Ola Chodasz i Marcin Świerczyński |
09:40 |
Zgłaszanie tematów i wspólne tworzenie agendy |
10:10 |
Przerwa (z opcją wizyty w wirtualnej kawiarence lub czasu off-line) |
10:20 |
I sesja dyskusyjna |
11:10 |
II sesja dyskusyjna |
11:50 |
Przerwa (z opcją wizyty w wirtualnej kawiarence lub czasu off-line) |
12:00 |
Plany działań |
12:20 |
Podsumowanie rezultatów |
12:40 |
Zakończenie |
12:40-13:00 |
Wirtualna kawiarenka – dla chętnych |