Informujemy, że używamy plików cookies w celu umożliwienia użytkownikom korzystania z wszystkich funkcjonalności oraz tworzenia anonimowych statystyk serwisu.
Oznacza to, że każdy ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies.

Prosimy także o zapoznanie się z polityką prywatności, która zawiera wszystkie szczegółowe informacje z zakresu przetwarzania danych osobowych.
Zamknięcie komunikatu i/lub dalsze korzystanie z serwisu oznaczać będzie wyrażenie zgody na przetwarzanie danych zgodnie polityką prywatności.

Open Forum HR online.

7 maja 2020
  • Szkolenia

udostępnij

OPEN FORUM HR

 

Jak będzie wyglądała rzeczywistość w firmach po pandemii? Co czeka właścicieli i działy HR w dużych i średnich przedsiębiorstwach? Jak zmieni się rynek pracownika? Które firmy zyskają w oczach pracowników? Jak skutecznie radzić sobie z wyzwaniami związanymi z dostosowaniem procedur bezpieczeństwa? Te i inne pytania, szczególnie dziś zadają sobie właściciele firm i dyrektorzy HR w każdym regionie Polski.

 

Dziś szczególnie potrzebna staje się dyskusja i wymiana doświadczeń i taką właśnie okazją do rozmów będzie OPEN FORUM HR, które obędzie się 13 maja. Z uwagi na panującą sytuację, odbędzie się ono w formule online, dzięki czemu będzie mogło w nim wziąć udział 100 profesjonalistów HR z Podkarpacia i innych regionów Polski.

Dyskusjom przewodził będzie szerszy temat wypracowany przez Dyrektorów i Managerów HR z dziewięciu dużych firm z Podkarpacia. Temat ”HR- gdzie tu WARTOŚĆ? Lokalne wyzwania. Profesjonalne rozwiązania”: nabiera dziś szerszego znaczenia.

 

Open Forum dla branży HR

Open Forum adresowane jest  do szerokiego grona osób, które na co dzień stykają się z problemami i zagadnieniami HR w swoich firmach. Do Dyrektorów HR, HR Managerów, HR Biznes Partnerów, pracowników działów HR. Jest także skierowane do prezesów, właścicieli firm i członków zarządu.

 

Open Forum HR – wyjątkowa formuła i wyjątkowy temat

Wartością Open Forum jest specyfika jego przebiegu, opartego o metodę Open Space Technology. Wydarzenie nie ma agendy i listy prelegentów, ma tylko temat przewodni. To uczestnicy tworzą program proponując ważne dla nich tematy i dyskutując w małych grupach.

 

Temat przewodni wydarzenia stworzony został przez dyrektorów HR z dziewięciu firm na Podkarpaciu.: Śnieżka SA, ML System SA, Pratt&Whitney Poland; MB Aerospace; Geyer&Hosaja; LOT AMS; O-I Poland SA; Hutchinson Poland zakład w Dębicy oraz B&P Engineering.

 

Wypracowany temat przewodni nabiera dziś szczególnego znaczenia. Globalna sytuacja wymusza szukanie profesjonalnych rozwiązań, a lokalność zyskuje na znaczeniu. Już dziś mówi się o tym, że to szczególny czas sprawdzianu dla firm i komunikowanych przez nie wartości – zatem tematów do dyskusji na pewno nie braknie.

Open Forum odbędzie się za pośrednictwem aplikacji Zoom i będzie trwać 4 godziny, z dwiema przerwami. Dyskusja będzie moderowana. Wydarzenie jest płatne. Liczba miejsc ograniczona. Rejestracja do 12 maja poprzez stronę www.open-forum.pl

 

Program wydarzenia:

 

08:30

Rejestracja i support techniczny dla uczestników

09:00

Otwarcie wydarzenia – Inga Safader-Powroźnik i Partnerzy

09:10

Wprowadzenie do budowania relacji i merytoryki wydarzenia – Ola Chodasz i Marcin Świerczyński

09:40

Zgłaszanie tematów i wspólne tworzenie agendy 

10:10

Przerwa (z opcją wizyty w wirtualnej kawiarence lub czasu off-line)

10:20

I sesja dyskusyjna

11:10

II sesja dyskusyjna

11:50

Przerwa (z opcją wizyty w wirtualnej kawiarence lub czasu off-line)

12:00

Plany działań

12:20

Podsumowanie rezultatów

12:40

Zakończenie

12:40-13:00

Wirtualna kawiarenka – dla chętnych