Informujemy, że używamy plików cookies w celu umożliwienia użytkownikom korzystania z wszystkich funkcjonalności oraz tworzenia anonimowych statystyk serwisu.
Oznacza to, że każdy ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies.

Prosimy także o zapoznanie się z polityką prywatności, która zawiera wszystkie szczegółowe informacje z zakresu przetwarzania danych osobowych.
Zamknięcie komunikatu i/lub dalsze korzystanie z serwisu oznaczać będzie wyrażenie zgody na przetwarzanie danych zgodnie polityką prywatności.

Webinarium: 27.11.2020

27 października 2020
  • Szkolenia

udostępnij

Zwracamy się z kolejną propozycją wzięcia udziału w webinarium, które zaplanowaliśmy dla Państwa 27 listopada. Mamy nadzieję, że proponowany temat będzie dla Państwa równie inspirujący i ciekawy. Szkolenie przybliży uczestnikom nowatorską metodę poprawy procesu zdobywania klientów poprzez badania zachowań użytkowników i pracy warsztatowej z nimi.

 

Llink do rejestracji: TUTAJ   

 

Program

  • Czym jest “Mobile Labs”
  • Co powiedzą statystyki e-sklepu a co badania konsumenckie
  • Jak uzyskać szybko i efektywnie szczery feedback od konsumentów?
  • Jak wymyślić i wdrożyć usprawnienia w e-sklepie dla wygody użytkownika?
  • Jak rozwiązać głębokie problemy firmy w budowaniu efektywnej komunikacji i sprzedaży przez internet?
  • Jak tworzyć międzywydziałowe rozwiązania problemów użytkownika w e-sklepie?

Dla kogo?

  • osób zajmujących się sprzedażą
  • pracowników działów komunikacji i marketingu
  • osób zajmujących się obsługą e-commerce w firmie
  • pracowników działów user experience (UX)
  • pracowników działów obsługi klienta (customer care)
  • pracowników działów IT

 

Szkolenie przybliży uczestnikom nowatorską metodę poprawy procesu zdobywania klientów poprzez badania zachowań użytkowników i pracy warsztatowej z nimi.
Właściciele firm widzą różne zmiany w zachowaniach klientów w swoiche-sklepach. Niektóre zdarzenia powtarzają się częściej, niektóre są jednorazowymi anomaliami. Kiedy jakieś zachowanie klienta powtarza się przez kilka dni, co przekłada sie na kilkadziesiąt transakcji zakupowych, może wpływać jednocześnie negatywnie na proces sprzedaży. Opowiemy, jak sprawdzić z konsumentami dlaczego wybierają określony rodzaj zachowań.

 

Zapraszamy też do śledzenia informacji o nadchodzących webinariach na stronie e-Akademii Lewiatana na Facebooku tutaj.

Czekamy na Państwa zgłoszenia i udział.