Zwracamy się z kolejną propozycją wzięcia udziału w webinarium, które zaplanowaliśmy dla Państwa 27 listopada. Mamy nadzieję, że proponowany temat będzie dla Państwa równie inspirujący i ciekawy. Szkolenie przybliży uczestnikom nowatorską metodę poprawy procesu zdobywania klientów poprzez badania zachowań użytkowników i pracy warsztatowej z nimi.
Llink do rejestracji: TUTAJ
Program
- Czym jest “Mobile Labs”
- Co powiedzą statystyki e-sklepu a co badania konsumenckie
- Jak uzyskać szybko i efektywnie szczery feedback od konsumentów?
- Jak wymyślić i wdrożyć usprawnienia w e-sklepie dla wygody użytkownika?
- Jak rozwiązać głębokie problemy firmy w budowaniu efektywnej komunikacji i sprzedaży przez internet?
- Jak tworzyć międzywydziałowe rozwiązania problemów użytkownika w e-sklepie?
Dla kogo?
- osób zajmujących się sprzedażą
- pracowników działów komunikacji i marketingu
- osób zajmujących się obsługą e-commerce w firmie
- pracowników działów user experience (UX)
- pracowników działów obsługi klienta (customer care)
- pracowników działów IT
Szkolenie przybliży uczestnikom nowatorską metodę poprawy procesu zdobywania klientów poprzez badania zachowań użytkowników i pracy warsztatowej z nimi.
Właściciele firm widzą różne zmiany w zachowaniach klientów w swoiche-sklepach. Niektóre zdarzenia powtarzają się częściej, niektóre są jednorazowymi anomaliami. Kiedy jakieś zachowanie klienta powtarza się przez kilka dni, co przekłada sie na kilkadziesiąt transakcji zakupowych, może wpływać jednocześnie negatywnie na proces sprzedaży. Opowiemy, jak sprawdzić z konsumentami dlaczego wybierają określony rodzaj zachowań.
Zapraszamy też do śledzenia informacji o nadchodzących webinariach na stronie e-Akademii Lewiatana na Facebooku tutaj.
Czekamy na Państwa zgłoszenia i udział.