Termin: 18 luty 2021r. – czwartek;
Godzina: 14.00
Wymagania dotyczące udziału w wideokonferencji:
- Komputer z kamerą internetową/laptop/telefon lub tablet.
- Rekomendowane jest posiadanie słuchawek z mikrofonem.
- Stabilne połączenie z Internetem.
- Link do spotkania Zoom (został przesłany w zaproszeniu).
Jeśli używasz komputera:
- Uruchom link przesłany w zaproszeniu.
- Jeśli zostaniesz poproszony o pobranie aplikacji, wciśnij: „Otwórz Zoom”.
- Wpisz swoje imię i nazwisko.
- Zaakceptuj warunki działania systemu telekonferencji klikając: „I Agree” (tylko za pierwszym razem)
- Kliknij: „Join with Computer Audio” aby podłączyć mikrofon.
- Jeżeli kamera nie podłączyła się automatycznie, naciśnij przycisk: „Start Video”.
Jeśli używasz telefonu komórkowego:
- Pobierz aplikację „Zoom Cloud Meetings” z App Store lub Google Play;
- Po uruchomieniu programu ZOOM wciśnij: „Join a Meeting”.
- W polu „Meeting ID” wpisz identyfikator spotkania: 938 2574 4462.
- W polu poniżej (gdzie może być podana nazwa telefonu) wpisz imię i nazwisko.
- Wciśnij: „Join”.
Przy pierwszym wejściu zostaniesz poproszony o zgodę na korzystanie z połączenia (kliknij: „I Agree”).
Zezwól programowi ZOOM na dostęp do mikrofonu, kamery oraz pozostałych zgód wynikających z realizacji spotkania.
Ogólne wytyczne dotyczące realizacji wideokonferencji:
- Po pierwszym wejściu do spotkania mikrofon zostanie wyciszony.
- Moderator włącza i wyłącza mikrofon zdalnie.
- Aby zobaczyć listę wszystkich uczestników spotkania należy kliknąć przycisk: „Participants” (Uczestnicy).
- Aby zabrać głos należy „podnieść rękę”.
Pod listą uczestników znajduje się przycisk „Raise Hand” – jego wciśnięcie spowoduje, że moderator otrzyma informację o chęci zabrania głosu przez uczestnika.
Osoba prowadząca spotkanie poprosi uczestnika o zabranie głosu.