Informujemy, że używamy plików cookies w celu umożliwienia użytkownikom korzystania z wszystkich funkcjonalności oraz tworzenia anonimowych statystyk serwisu.
Oznacza to, że każdy ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies.

Prosimy także o zapoznanie się z polityką prywatności, która zawiera wszystkie szczegółowe informacje z zakresu przetwarzania danych osobowych.
Zamknięcie komunikatu i/lub dalsze korzystanie z serwisu oznaczać będzie wyrażenie zgody na przetwarzanie danych zgodnie polityką prywatności.

Termin:   18 luty 2021r. – czwartek;

Godzina: 14.00

Wymagania dotyczące udziału w wideokonferencji:

  • Komputer z kamerą internetową/laptop/telefon lub tablet.
  • Rekomendowane jest posiadanie słuchawek z mikrofonem.
  • Stabilne połączenie z Internetem.
  • Link do spotkania Zoom (został przesłany w zaproszeniu).

Jeśli używasz komputera:

  • Uruchom link przesłany w zaproszeniu.
  • Jeśli zostaniesz poproszony o pobranie aplikacji, wciśnij: „Otwórz Zoom”.
  • Wpisz swoje imię i nazwisko.
  • Zaakceptuj warunki działania systemu telekonferencji klikając: „I Agree” (tylko za pierwszym razem)
  • Kliknij: „Join with Computer Audio” aby podłączyć mikrofon.
  • Jeżeli kamera nie podłączyła się automatycznie, naciśnij przycisk: „Start Video”.

Jeśli używasz telefonu komórkowego:

  • Pobierz aplikację „Zoom Cloud Meetings” z App Store lub Google Play;
  • Po uruchomieniu programu ZOOM wciśnij: „Join a Meeting”.
  • W polu „Meeting ID” wpisz identyfikator spotkania: 938 2574 4462.
  • W polu poniżej (gdzie może być podana nazwa telefonu) wpisz imię i nazwisko.
  • Wciśnij: „Join”.

Przy pierwszym wejściu zostaniesz poproszony o zgodę na korzystanie z połączenia (kliknij: „I Agree”).

Zezwól programowi ZOOM na dostęp do mikrofonu, kamery oraz pozostałych zgód wynikających z realizacji spotkania.

Ogólne wytyczne dotyczące realizacji wideokonferencji:

  • Po pierwszym wejściu do spotkania mikrofon zostanie wyciszony.
  • Moderator włącza i wyłącza mikrofon zdalnie.
  • Aby zobaczyć listę wszystkich uczestników spotkania należy kliknąć przycisk: „Participants” (Uczestnicy).
  • Aby zabrać głos należy „podnieść rękę”.

Pod listą uczestników znajduje się przycisk „Raise Hand” – jego wciśnięcie spowoduje, że moderator otrzyma informację o chęci zabrania głosu przez uczestnika.

Osoba prowadząca spotkanie poprosi uczestnika o zabranie głosu.