Chcemy dzielić się z Państwem wiedzą ekspercką i doświadczeniem, by służyć wsparciem w procesie dostosowywania się do zmieniającego się świata – w szczególności do wyzwań, jakie postawiła przed nami pandemia. W związku z tym zapraszamy Państwa na spotkanie webinarowe.
temat: Benefity pracowniczne – czego obecnie potrzebują pracownicy i co ich motywuje.
termin: 26 listopada
godzina: 11.00
link do wydarzenia: tutaj
Konferencje organizowane są przez Mentor Benefit – obszar ekspercki w Mentor SA dedykowany usługom dotyczącym programów benefitowych dla pracowników.
Wiedza ekspercka budowana dzięki wieloletniej praktyce oraz uczestniczeniu w szkoleniach i wydarzeniach branżowych, znajomość rynku – jego produktów i oferentów, śledzenie bieżącej sytuacji w dynamicznie rozwijającym się obszarze, profesjonalizm i pasja w działaniu są dla Państwa gwarancją wysokiej jakości usług.
Mentor Benefit oferuje wsparcie w dostosowaniu polityki benefitowej do nowej sytuacji poprzez audyt funkcjonujących rozwiązań, ich przebudowę i poszukiwanie produktów odpowiadających potrzebom i możliwościom Klienta.
Serdecznie zapraszamy!